Doprava ZDARMA
u většiny produktů
Košík (0 ks)

Váš košík je prázdný

Nejčastější dotazy

Časté otázky ohledně e-shopu

1. Jak zjistím stav své objednávky?

Stav své objednávky zjistíte ihned po jejím přijetí. Budeme Vás informovat e-mailem. Pokud budete chtít zjistit aktuální stav, lze nás kontaktovat telefonicky na čísle 602 137 946, nebo také e-mailem na adresu obchod@nabytekjelen.cz.

2. Lze zboží objednat i telefonicky?

Samozřejmě ano. Naši pracovníci jsou tu pro Vás, aby objednávku vyřídili. Zboží objednávejte na telefonním čísle 602 137 946. Jestli je Vaše objednávka skutečně zrealizována, zjistíte potvrzením, které Vám bude odesláno na e-mail.

3. Jaké jsou možnosti placení?

Zboží lze zaplatit několika způsoby. Na dobírku, bankovním převodem, nebo při osobním převzetí.

4. Mohu si zboží, které jsem si objednal přes internet, osobně vyzvednout?

Vámi objednané zboží si lze osobně vyzvednout na kamenné prodejně v Havlíčkově Brodě, nebo na některé ze dvou našich poboček – Ledeč nad Sázavou a Hlinsko v Čechách. Na tomto odkaze najdete adresy i otevírací doby.

Prosíme Vás, abyste nás kontaktovali, kde si objednávku chcete vyzvednout. Lze tak učinit ihned při objednávce. Stačí pouze kliknout u kolonky Doprava a zvolit osobní odběr.

Pokud jste se rozhodli své zboží vyzvednout osobně až po odeslání objednávky, nepochybně zavolejte nebo napište e-mail.

5. Mohu objednávku změnit, i když jsem ji již odeslal?

Objednávku měnit lze. Vše s Vámi rádi vyřídí naši zaměstnanci na telefonním čísle 602 137 946, nebo na adrese obchod@nabytekjelen.cz.

6. Dozvím se s předstihem, kdy bude zboží expedováno?

To, že byla Vaše objednávka vyexpedována, se dozvíte prostřednictvím e-mailu. Pokud jste si zboží objednali na dobírku, kurýrní služba Vám zavolá, kdy Vaše zboží doveze.